Relatii clienti

Va recomandam ...

Gta 5
Oferte Speciale - Discounturi - Reduceri
Fifa 16

Noutati
Call of Duty Ghosts Ps3 - Joc Sf Actiune First Person Shooter Calculator
WWE 2K14 Ps3 - Jocuri Fighting Lupte In Ring PlayStation 3 - Games Shop
Assassin's Creed IV Black Flag Ps3  - Joc Actiune Horror Shooter PlayStation 3
Blog facebook

Termeni si Conditii

TERMENI SI CONDITII GENERALE DE VANZARE VentumGames.ro (TCGV VentumGames.ro)

S.C. Ventum Solutions este inscrisa la AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL NR: 431705513383 din data : 06.12.2011

1. Administrarea magazinului

VentumGames.ro este administrat de SC Ventum Solutions SRL, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J12/2865/2011, Cod Fiscal RO 29363179, capital social 1000 Lei, adresa sediu social:   Cluj-Napoca, Str. Donath, Nr. 114, Et. 2, Ap. 7    E-mail: contact@ventumgames.ro, 

2. Acceptare TCGV

- TCGV VentumGames.ro se aplica vanzarilor de bunuri/servicii prin intermediul website-ului www.VentumGames.ro, de catre administratorul magazinului.
- Utilizarea VentumGames.ro implica in mod direct acceptarea TCGV. Ventum Solutions SRL isi rezerva dreptul de a revizui aceste prevederi functie de evenimentele legislative, fara notificare prealabila.
- Cumparatorul trebuie sa consulte pagina Termeni si Conditii, accesibila prin butonul de sus "Termeni si Conditii" al site-ului, inainte de lansarea unei comenzi.


3. Drepturi de autor

- Vizitatorul/Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va descarca/utiliza continutul VentumGames.ro, imagini, descrieri, elemente grafice, fara acordul scris al administratorului intrucat reprezinta proprietatea Ventum Solutions SRL fiind aparat de legea dreptului de autor si de legile referitoare la proprietatea intelectuala si industriala.


4. Perfectarea contractului la distanta, valabilitate

- Odata cu lansarea comenzii de pe VentumGames.ro, cumparatorul accepta comunicarea prin e-mail sau telefon prin care Ventum Solutions SRL isi deruleaza activitatea.
- Prezentul contract la distanta intra in vigoare in momentul confirmarii comenzii de catre Ventum Solutions SRL. Confirmarea se efectueaza verbal (telefonic) sau electronic (e-mail).
TCGV VentumGames.ro stau la baza contractului astfel perfectat.
- Ventum Solutions SRL nu considera sub nici o forma o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

5. Preturi, modalitati de plata, facturare

- Preturile sunt afisate pe pagina dedicata fiecarui produs, contin TVA si nu includ cheltuielile de livrare decat daca este specificat in mod expres acest aspect sau se ofera ca si bonus pentru comenzile mari.
- Preturile consolelor si accesoriilor includ taxa timbru verde.
- Pretul imprimat pe factura este acelasi cu cel transmis de operatori in momentul confirmarii comenzii.

Modalitatile de plata sunt disponibile pe pagina de lansare a comenzii.

6. Stocuri, Garantii, Returnare

------- STOCURI

Produsele sunt disponibile in stoc dar pot exista situatii de out of stock (stoc zero) pentru cele cu miscare lenta. In functie de solicitari, se asigura refacerea stocurilor. Cu toate acestea, Ventum Solutions SRL nu poate garanta disponibilitatea produselor postate. Clientii sunt informati corect, conform termenilor si conditiilor, de disponibilitatea produselor comandate inainte de confirmarea livrarii. Rareori, pot aparea erori de comunicare in acest sens. In modulul dedicat fiecarui titlu se pot vizualiza cinci status-uri:

Da* - produsul este pe stoc (pot aparea intarzieri de actualizare)

Verifica Telefonic - cel de verificare telefonica a stocului 
La comanda - posibilitatea de aprovizionare in cel mult 10 zile din momentul comenzii
In curand* - disponibilitate pentru precomanda
Nu -din diverse motive stocul produsul respectiv nu mai poate fi reaprovizionat pentru un anumit timp. 

*In cazul produselor cu stoc Da apare termen de livrare, astfel:
livrare in 24 de ore - produsele sunt in stocul VentumGames si pot fi expediate imediat dupa plasarea comenzii in cazul in care comanda este plasata inainte de ora 16:00
livrare in 1-3 zile - produsele sunt in stocul VentumGames sau in stocul unor distribuitori locali, iar livrarea poate dura intre 1 si 3 zile lucratoare
livrare in 3-7 zile - produsele sunt in stocul unor distribuitori externi, iar livrarea poate dura intre 3 si 7 zile lucratoare 
livrare in 5-10 zile - produsele sunt in stocul unor distribuitori  externi, iar livrarea poate dura intre 5 si 10 zile lucratoare 

NOU!!!Acum aveti posibilitatea de a alege pretul de achizitie a produsului in functie de termenul de livrare!!!

**Preturile pentru precomenzi sunt doar informative si pot suporta modificari (+/-) pana in momentul aprovizionarii stocului. Toate precomenzile sunt reconfirmate telefonic sau prin email inainte cu cateva zile sau in momentul aprovizionarii stocului!!!


Status-ul afisat in dreptul produsului are caracter pur informativ si nu are obligatii contractuale.

------- GARANTIE

Produse cu livrare fizica (prin curier):
Sunt originale, sigilate (in forma in care provin de la parteneri) si insotite de factura fiscala, chitanta (eliberata de Ventum Solutions SRL sau de compania de curierat) si dupa caz certificat de garantie (pentru produsele hardware).

Produse cu livrare online (prin e-mail):

- cd key (jocuri/game time card). Acest tip de produs permite crearea unui cont de acces pe serverele dezvoltatorilor. De asemenea ambalajul oricarui produs se poate desigila, la cererea clientului, pentru a fi furnizat prin E-mail in cazul in care acesta a fost achitat inainte cu cardul sau prin transfer bancar.


  1. COMANDA

1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului.

2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

------- RETURNAREA PRODUSELOR

Conform legii comertului electronic "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".

In consecinta, Ventum Solutions SRL ofera clientilor sai, persoane fizice, posibilitatea sa returneze produsele cumparate astfel:

- orice produse cu conditia sa fie returnate conform procedurii (politica de retur), in ambalajul original, cu toate accesoriile si fara sa prezinte vreo urma de uzura/deteriorare, si deasemenea insotite de factura fiscala si garantie(in cazul in care exista) emise de catre Ventum Solutions SRL. In cazul in care au fost achizitionate mai multe bucati cu acelasi cod de produs in aceiasi comanda, se accepta ca retur doar o singura bucata cu ambalajul desigilat, restul trebuie sa fie sigilate.

Clientul suporta cheltuielile de transport si respecta politica de retur descrisa mai jos conform legislatiei romanesti. Caz exceptional: daca la receptionare, clientul constata ca produsele primite nu corespund comenzii (sunt altele decat cele solicitate prin transmiterea acesteia) costurile returnarii sunt asumate in totalitate de Ventum Solutions SRL.

------- POLITICA DE RETUR

 

1. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in cazul in care datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

2. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renun?e la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renun?are la un Serviciu expira în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intra în posesia fizica a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care Cumparatorul intra în posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese,

3. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va trimite un email in aces sens pe adresa contact@ventumkids.ro. Apoi acesta aseapta confirmarea/ raspunsul pe mail / telefonic in maxim 24 de ore de la trimiterea intentioei de returnare;

4. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata prin virament bancar pentru Comenzile achitate cu Op sau ramburs.

5. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

6. In cazul in care un Bun comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
 

  1. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:

1.1. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

1.2. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;

1.3. furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
1.4. furnizarea de înregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Cum se depune o reclamatie
Ce este o reclamatie / sesizare?


“Prin petitie se întelege cererea, reclamatia, sesizarea sau propunerea formulata în scris ori prin posta electronica, pe care un cetatean sau o organizatie legal constituita o poate adresa autoritatilor si institutiilor publice centrale si locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale, companiilor si societatilor nationale, societatilor comerciale de interes judetean sau local, precum si regiilor autonome, denumite în continuare autoritati si institutii publice”, conform art. 2 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor.

Cine poate depune o reclamatie la ANPC?

„Consumatorul – orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite în asociatii, care actioneaza în scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale ”, conform art. 2, pct. 2 din O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata.
- Reclamatiile si sesizarile adresate ANPC pot fi depuse doar de catre consumatori persoane fizice. 
- Divergentele între operatorii economici nu intra în sfera de competenta a Autoritatii Nationala pentru Protectia Consumatorilor.

„Petitiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petitionarului nu se iau în considerare si se claseaza”, conform art. 7 din O.G. nr. 27/2002. 

Cum depuneti o reclamatie?

Va rugam sa apelati la aceasta modalitate numai dupa ce încercati sa rezolvati amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul.

În situatia în care nu ati ajuns la o întelegere cu vânzatorul sau cu administratorul unitatii, atunci aveti dreptul sa depuneti o reclamatie la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor.

Primirea reclamatiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor Cluj-Napoca, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic.
Conform prevederilor legale reclamatiile si sesizarile se fac în format scris sau în format electronic si se transmit prin posta clasica sau electronica la sediile comisariatelor judetene sau se depun personal.
Reclamatia sau sesizarea se face în nume personal.
Reclamatia/sesizarea dumneavoastra se rezolva în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu conditia ca aceasta sa fie însotita de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscala, bon fiscal sau chitanta, contract, certificat de garantie sau alte documente, dupa caz.
Reclamatiile dvs. pentru a putea fi instrumentate de catre comisarii din cadrul Comisariatelor Judetene trebuie sa îndeplineasca conditiile prezentate mai sus. În caz contrar acestea se claseaza din lipsa de informatii.

7. Program de lucru, livrari, termene

- Programul de lucru al site-ului este luni - vineri 10:00-20:00.
- Produsele disponibile pe site pot fi livrate fizic (prin curier) sau electronic (prin e-mail)
- Termenul de livrare pentru produsele fizice este de 1-10 zile lucratoare din momentul confirmarii livrarii iar pentru cele electronice de 1-6 ore (in zilele lucratoare) din momentul confirmarii livrarii.
- Livrarile fizice se efectueaza door to door, prin curierat rapid, posta romana - serviciu externalizat deci independent de Ventum Solutions SRL. Pot exista intarzieri fata de termenul de livrare stabilit in momentul confirmarii comenzii. Ventum Solutions SRL nu isi asuma nici o raspundere in numele firmelor de curierat si posta.

Cheltuieli de transport:

- Curier Rapid (Recomandat) (livrare in 24 de ore) - TARIF UNIC NATIONAL
- Livrare prin E-mail -  aceasta metoda se foloseste pentru achizitionarea de CDKey-uri online (plata se face cu cardul sau prin transfer bancar). 

- Plata Ramburs – plata catre angajatii Urgent Curier sau Posta in momentul primirii coletului;
- Plata prin PayPal - La plasarea comenzii va rugam sa selectati metoda dorita de plata prin PayPal in functie de modalitatea de livrare, pentru a se calcula corect suma finala!!! 
- Plata prin Transfer Bancar - Se efectueaza doar in baza unei facturi proforme emisa de angajatii VentumGames. Validarea platii se face prin trimiterea unei copii a dovezii platii pe adresa de mail contact@ventumgames.ro

Modalitati de plata / livrare / tarif:

1. Plata la Livrare / Urgent Curier (termen livrare*) / 16,99 Ron
2. Plata Transfer Bancar / Urgent Curier (termen livrare*) / 11 Ron
3. Plata Cu Cardul Prin PayPal / Urgent Curier (termen livrare*) / 11 Ron
4. Ridicare din Cluj-Napoca, Str. Donath 114** / 0 Ron - necesita confirmare

5. Plata la Livrare / Curier local in Cluj-Napoca / 14 Ron
6. Ridicare de la Magazinul din Polus Center Cluj/ 0 Ron - necesita confirmare

 
* Termen livrare - reprezinta termenul de livrare trecut in dreptul stocului la fiecare prdous in functie de pretul ales (Pret sau Pret Special-in cazul in care acesta exista)

**Ridicarea produselor de la punctul nostru de lucru din Cluj-Napoca se poate face 
doar cu efectuarea unei comenzi in prealabil (pe site sau telefonic), dupa 24 de ore de la confirmarea comenzii. Program cu publicul: Luni-Vineri , 10:00-18:00

8. Limitarea raspunderii

Ratingul de varsta - fiecare joc are varsta limita recomandata pe coperta si/sau in descrierea produsului. Atunci cand lanseaza comanda, clientul cunoaste aceasta informatie si actioneaza in consecinta. Ventum Solutions SRL nu isi poate asuma responsabilitatea in cazul eventualelor efecte ale distribuirii jocurilor catre pesoane incompatibile din acest punct de vedere.

Cerinte de sistem - Clientul este responsabil de verificarea cerintelor minime de sistem pe care urmeaza sa ruleze jocurile comandate. Acestea sunt sau nu disponibile in descrierea produselor. Ventum Solutions SRL isi declina raspunderea in cazul incompatibilitatii intre PC-ul propriu si jocurile comandate. Descrierile si imaginile afisate au caracter informativ si/sau pot aparea neconcordante, erori de operare. Preturile produselor se pot modifica de catre furnizori fara preaviz. Daca in descrierile jocurilor PC cerintele minime de sistem au fost omise, acestea trebuie solicitate de catre client, operatorului VentumGames.ro, inainte de confirmarea comenzii. Site-ul poate contine numeroase link-uri catre alte siteuri nationale sau internationale, publice sau private. La accesarea acestora vizitatorul/utilizatorul este in afara site-ului www.VentumGames.ro si are obligatia sa respecte termenii si conditiile de utilizare ale noilor site-uri accesate.

9. Limitari tehnice

Ventum Solutions SRL nu poarta raspunderea in cazul in care informatiile puse la dispozitie nu se pot accesa de catre vizitatori/cumparatori, indiferent de perioada de timp, din orice motive tehnice sau comerciale.


10. Obligatiile cumparatorului

- verificarea cerintelor minime de sistem ale jocurilor comandate;
- verificarea ratingului de varsta;
- furnizarea de informatii reale, corecte si actuale despre persoana sa atunci cand acestea i se cer, in caz contrar exista posibilitatea refuzarii comenzilor;
- sa accepte solutionarea eventualelor probleme in termen de 30 de zile de la data sesizarii acestora printr-un email catre contact@VentumGames.ro
- sa accepte TCGV VentumGames.ro odata cu lansarea comenzilor si sa achite contravaloarea marfii prin metodele puse la dispozitie, la momentul transmiterii comenzii.

11. Obligatiile vanzatorului

- sa contacteze clientii pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;
- sa livreze produsele in cel mult 30 zile de la confirmarea livrarii, daca acestea sunt in stoc;
- sa utilizeze datele personale colectate de la clienti/utilizatori in concordanta cu sectiunea "Confidentialitate", parte integranta a TCGV.

12. Politica de confidentialitate

VentumGames.ro nu incurajeaza SPAM-ul, nu instraineaza sub nici o forma adresa ta de e-mail, cu care ti-ai creat cont sau te-ai abonat la newsletter, unor terte persoane (fizice sau juridice), fara acordul tau explicit.
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice Ventum Solutions SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este onorarea comenzilor, reclama-marketing-publicitate si realizarea de statistici proprii necesare dezvoltarii serviciilor oferite.

- Ventum Solutions SRL colecteaza, de la clientii sai date cu caracter personal (nume si prenume, e-mail, numar de telefon, adresa si alte date pentru facturare) numai daca sunt furnizate in mod voluntar. Refuzul furnizarii acestora determina imposibilitatea procesarii comenzilor transmise de pe VentumGames.ro.

- Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator fiind comunicate Serviciului Comercial / Marketing din cadrul Ventum Solutions SRL si companiilor de curierat.

- Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea acestora*. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul firmei. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.
Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt inexacte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.


Observatie:
* orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc.
Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nicio justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct.

Cookie-uri - sunt fisiere text, controlate de browser-ul de internet, care in versiunea standard este setat sa le accepte. La accesarea site-ului VentumGames.ro acesta va solicita browser-ului de internet sa stocheze cookie in memoria PC-ului. Informatiile din cookie-uri genereaza retinerea anumitor setari / actiuni intre doua sesiuni distincte, marind astfel viteza de incarcare a paginilor la urmatoarele vizite. Sunt situatii in care poate fi retinuta adresa IP-ului de pe care se acceseaza site-ul ori cea a site-ului de referinta, daca este cazul. VentumGames.ro poate fi utilizat, in anumite limite, si fara acceptarea cookie-urilor. Aceste informatii sunt necesare pentru a oferi vizitatorilor/clientilor servicii calitative si nu vor fi vandute, instrainate sau inchiriate unei terte parti.

13. Litigii

TCGV se supun legislatiei romane. In caz de litigiu, daca rezolvarea pe cale amiabila nu are efect dupa inregistrarea reclamatiei la sediul companiei, se va apela la instanta judecatoreasca a Tribunalului din Cluj-Napoca.